Banky a poisťovne si nevážia svojich dlhoročných klientov

Banky a poisťovne si nevážia svojich dlhoročných klientov

Precízne stylusy značky Adonit - eshop.pda.sk

Banky a poisťovne sa neustále ženú za novými klientmi a novou produkciou (to isté platí aj o mobilných operátoroch). A pre existujúcich dlhoročných klientov majú často krát horšie podmienky ako pre klientov z ulice. Preto som natočil video s názvom Banky a poisťovne si nevážia svojich dlhoročných klientov s dobrou platobnou disciplínou, aby sa už konečne spamätali.

Na dvoch konkrétnych príkladoch, jeden z bankovníctva, ide o hypotekárny úver, ktorému končí fixácia úroku a druhý z poisťovníctva, ide o životné poistenie vám vyrozprávam ako bankám a poisťovniam záleží na svojich dlhoročných klientoch. S uvedenými príkladmi sa ako spolumajiteľ malej maklérskej spoločnosti stretávam dosť často.

Nebudem tu vypisovať zbytočne to isté, čo sa nachádza vo videu nižšie. Video má niečo málo cez 7 minút, ale verím, že ho dopozeráte až do konca.

Potom sa môžeme čudovať, že keď si zoberiete hypotekárny úver na 25 – 30 rokov, že vrátite banke o cca 50 – 80% viac ako ste si požičali.

A taktiež, že prečo majú zmluvy životného poistenia na Slovensku priemernú životnosť 4 – 5 rokov a že ľudia si prostredníctvom nich našetria na dôchodok veľké H a malé o.

Prečítajte si tiež: Poistenie, poisťovňa, poisťovací špecialista – brrr

Ak budete mať ohľadne tejto témy na mňa po pozretí videa nejaké otázky, tak ich napíšte do komentárov pod videom na YouTube kanáli investicnyblog alebo do komentárov pod týmto článkom. Budem sa snažiť na ne odpovedať. V prípade, že by otázok bolo viac, tak natočím ďalšie video, kde ich všetky zodpoviem.

Ak sa vám video páčilo, tak ho zdieľajte alebo mu dajte palec hore. Je to pre mňa ohodnotenie a motivácia na natočenie ďalšieho videa. Ak si nechcete nechať ujsť ďalšie videá, tak sa prihláste na odber YouTube kanálu investicnyblog. Ďakujem.

Investičné striebro - zlatestriebro.sk
  • Matej Mráz

    Ak klient má správnu zmluvu životného poistenia tak pri zrušení (storne) o nič neprichádza 🙂

  • Kamila Novakova

    Dobrý deň, pozrela som si Vaše video a presne
    ten druhý prípad s poisťovňou sa stal aj mne. Je veľmi smutné, ak som dlhoročným klientom poisťovni (myslím tým 17 rokov) a príde nový poradca alebo konzultant, podpíše s Vami dodatok k zmluve (dopoistenie nových chorôb) a nakoniec zistíte, že ide o novú zmluvu. Áno priznávam, že som si mala prečítat, čo podpisujem, ale ako dlhoročný klient som dôverovala pracovníčke poisťovni, je to aj po tak dlhých rokoch spolupráca aj o dôvera. Zaráža ma hlavne to, že v centrále predsa pracovnîk vidí o akëho klienta ide a aj tak ho nekontaktujú a neupozornia na to…. Absolútne neprofesionálne a neetické… Poraďte mi prosîm, čo v takomto prípade ďakujem

    • Dobrý deň. Na základe toho čo tu popisujete, s tým už bohužiaľ nič neurobíte.